Followers

Tuesday, August 4, 2009

Jatuh cinta sekali lagi


Sudah seminggu kami berada di Kl ,
menziarahi anak lelaki yang baru berpindah ke rumah barunya di Lestari Pucong.
Sebenarnya kami ikut membantu mengemas dan memunggah barang-barang yang telah siap diisi ke dalam kotak .Kemudian dua tiga hari membantu membuat kerja-kerja pemasangan langsir dan lampu-lampu tambahan

Pada malam hari sabtu 1hb ogos
upacara ringkas menyambut harijadi aku dijalankan.
Aku lupa tarikh penting itu kerana kebetulan pada hari itu juga KL digegarkan dengan demo anti ISA.Aku membiarkan anak cucu yang ada mehembuskan lilin,dan memotong kek bagi pihak aku. Riuh rendah kami menjamu selera dengan satay . Upacara itu ringkas
tapi cukup bermakna kerana seminggu sebelum itu
aku telah jatuh cinta sekali lagi.!


Sebeluim itu ,pada Mac tahun 2006 aku melihat "nya" semasa berkunjung ke Alamanda di Putrajaya.Ia begitu memikat dan aku suka padanya.Setelah selesai "ijabkabul" aku berjaya memilikinya .Kami sekeluarga amat puas hati dengan prestasinya.

Namun menjelang bulan Jun 2009, kasih kami terhadapnya mulai semakin pudar kerana ia mula menampakkan banyak kelemahannya.Ia tidak lagi meyakinkan kami.Kepercayaanku kepadanya merudum.Akhirnya keputusan terpaksa diambil untuk men"ceraikan"nya.Ia sudah tidak lagi diperlukan samasekali.

Pada pertengahan bulan Julai, aku diperkenalkan dengan "calun "yang baru.Ia bakal menggantikan yang telah aku tinggalkan sebelum ini. Bentuknya,penampilan dan prestasinya jelas jauh lebih baik dan amat meyakinkan.Setelah membuat perbandingan dan sedikit penyelidikan aku mengambil keputusan untuk "memilikinya"

Ternyata benar bahawa aku sudah "jatuh cinta sekali lagi".

Aku percaya "Ia" mampu memainkan peranan dan menyelamatkan kami dari bahaya dan ancaman dalam kehidupan masakini. Kami ceria sekali dengan kemunculan "nya".


Ini lah rupa dan bentuknya yang menyebabkan aku "Jatuh cinta sekali lagi"





BIO PURE KEN 2

Perfect Flexibility
____________________________________________________
Reservoir Capacity Warm: 5L +/- 0.5L Hot: 1.6 +/- 0.2L
____________________________________________________
Resevoir Material Warm: ABSS Food Grade
Hot : Insuilated Satainless steel
____________________________________________________
Production Rate 8L -- 10L per Hour
____________________________________________________
Dimmension W260 x D470 x H510 (mm)
____________________________________________________
Net Weight 14.8kg
____________________________________________________

Seperti juga aku,sesiapa pun boleh memiliki "nya".Jika kepercayaan dan keyakinan sudah bertapak.

Sila hubungi kami melalui E-mail. atau telefon : 012-9399150.
( Hanya untuk yang tinggal di Kota Bharu sahaja)

Berkongsi segalanya tanpa prejudis



1 comment:

  1. salam cikgu yamen
    uhh buat suspen aje baca kor taju N3 tu...
    patut lamo senyak sunyyi pun, ruponya gi makey angin ke KL.. Adik ambo pon beli rumoh di Taman Tenaga Puchong tu, gi sokmo lah ambo pon dennu.

    epi belated besday moga bertambah berkat dari Allah

    ReplyDelete